Jak się okazuje w przypadku zakupów coraz częściej nie jest wcale etap samego dokonania zakupu. W świecie, gdzie sprzedaż wciąż rośnie, a podstawą funkcjonowania jest wymienność niezwykle istotne stają się wszelkie elementy po zakupowe. W sferze tego znajdują się na przykład wszelkie kwestie dotyczące gwarancji. Producenci idąc z duchem czasu, a bardziej wolą klientów stosują coraz szersze rozwiązania z tym związane. Jednak należy pamiętać, iż trzeba bardzo dokładnie przeglądać wszelkie warunki gwarancyjne. Szczególnie, gdy dokonujemy zakupu przedmiotów istotnych dla naszej działalności, które dodatkowo nie należą do rzeczy tanich. Na przykład wagi przemysłowe. Ważne jest, żeby sprzedawca, tudzież producent dokładnie określił skalę napraw gwarancyjnych, czy też kwestie związane z użytkowaniem. Nieścisłości w tym względzie mogą działać na naszą niekorzyść, jeśli zdarzy się, iż trafimy na nierzetelnego partnera biznesowego. Ponadto, jeśli idzie o wagi samochodowe bardzo ważny jest cały serwis związany z ich obsługą. Wagi to urządzenia specyficzne, które wymagają stałej kontroli pomiarów. Takowe pomiary są właśnie elementem serwisu. Każda waga prędzej, czy później rozkalibruje się, czyli ni mniej, ni więcej jej pomiary będą różniły się od tych określonych jako idealne. Taka waga wymaga ponownej kalibracji, a więc dostosowania do działania modelowego. Wszystkie związane z tym działania są po stronie producenta, więc warto wiedzieć, czy przejmuje on na siebie koszty takiego serwisowania, czy też obliguje on do nich nas samych.